Copywriting

Poutavé texty plné klíčových slov!

Copywriting

Copywriting je činnost zabývající se unikátním marketingovým textem, který má dvě základní funkce. První z nich je poutavé seznámení zákazníka s nabízenými produkty či službami, druhá pak doplňující fuknce ke kvalitní SEO optimalizaci. Vhodný copywritingový text dokáže nenásilnou formou prolnout obě základní funkce takovým způsobem, aby díky klíčovým slovům potencionálního zákazníka na www stránky přivedl a zároveň aby mu poutavým textem představil předmět podnikání vlastníka webu.

 

Jak má copywritingový text vypadat?

Jak by měl tedy správný copywritingový text vypadat? Bezpodmínečně by měl být po gramatické, ale i stylistické stránce zcela bez chyb. Žádné www stránky nevypadají důvěryhodně, když se v textu objevují hrubky. Důležitá je také pravdivost sdělení – při textech na webových stránkách by mělo platit pravidlo „co je psáno, je dáno“. Je také potřeba správně zvolit množství textu. Z mnoha výzkumů a anket vyplývá, že uživatelé webu jsou schopni vstřebat jen určité množství informací.

 

Copywriting podle SEO pravidel


Je tedy vhodné písemné sdělení přerušovat mezititulky a nadpisy, které se dají využít pro klíčová slova přesně podle pravidel správné SEO optimalizace. I při často rozdělovaném textu je potřeba, aby uživatele příliv informací nenudil. Ideální jsou tedy takové texty, které jsou pro zákazníka nejenom informativní, ale zároveň zábavné a od původního tématu na první pohled zavádějící. Monotónní texty nikdo nečte.

 

Vytváření sloganů

V případě, že by se Vám naše texty líbily a Vy byste nechtěli shánět reklamní agenturu, můžeme Vám pomoci i s vytvářením sloganů. Správný slogan se řídí podobnými pravidly jako copywritingové texty. Měl by být úderný, neotřelý, trefný a originální. Každému zákazníkovi nabídneme tři takové slogany.

 

Příklady naší copywritingové práce naleznete na těchto webových stránkách.

http://www.bkimplant.cz/

http://mediprevent.cz/

http://www.petros-elektromontaze.cz/